YES!


Idag kom paketet! Paketet med mina favvosar. Alltså, schampo och balsam från Lush. Äntligen luktar mitt hår som det ska igen :) 
Tänkte ett tag att det bara är en viss typ av människa som köper grejer på Lush. Jag generaliserade lite och tänkte att de flesta säkert hade mycket hår under armarna, men så är det inte. För jag köper ju deras produkter och jag rakar mig alltid under armarna. Plus att Peg och Penny Parnevik fick flera av deras produkter i julklapp. Det är bra skit i alla fall. 
 
Nu sitter jag här och sniffar på mitt hår, läser en bok om lateralt tänkande och hör hur det knäpper överallt på grund av blåsten utanför snedfönstret. Det är lite mysigt, önskar bara att jag hade en bättre bok. 

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Vad är det i de små burkarna? :)

Svar: Prover på en dagkräm, duschgel och kroppslotion :)
Nina

2016-01-29 @ 23:43:29
Postat av: Mor

Ser ut att vara dyrt! Många burkar för att tvätta håret, det blir nog väldigt fint

2016-01-30 @ 13:53:22

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0