Sevärt!

Vill ni bli förvånade och hänförda över hur mycket gott det finns i världen? Hur många goda gärningar och fina tankar som människor skänker till den värld vi lever i? Om ni är lite tveksamma eller känner att ni inte har tid så tycker jag att ni i alla fall ska kolla på det här klippet. Det handlar om skulpturer i havet, men det blir något mycket mer och större, det finns något djupare under ytan - väldigt sevärt och väldigt vackert.
 
Jag har kollat på flertalet TED Talks ikväll och som vanligt blir jag berörd. Till vissa sittar jag bara och dumler, andra blir jag arg på, men oftast känner jag bara tårarna bankandes i kanalerna. Det ger mig hopp om en bättre framtid, och det lyser ett ljus på de individer som inte bidrar till att människan bara blir mer och mer äcklig och självgod. Och i just det här klippet kombineras det vackraste som finns, konst och naturen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Helt fantastiskt

2016-01-06 @ 10:48:59

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0