Sammanfattningsvis

Morgon:

Jag går till bussen, i mörkret. Dagen är bara barnet och jag möter nästan ingen. Det är tidigt, och det duggar lite. 

Middag: 

Jag kommer hem till lunch, och jag bestämmer mig för att ta tag i livet. I alla fall en del av det, och i stället för att skjuta upp det till senare tar jag årets första lunkrunda (kan nog inte benämnas som jogg med tanke på hur långsamt det gick). Efter 16 minuter är jag slut, återhämtar mig på hallmattan. Standard. 

Kväll:

Telefonjouren är öppen. Både farmor och mamma ringer, direkt efter varandra. Vi pratar en stund, sen återgår jag till att förbereda mig för morgondagens litterära möte. 

Nu ska jag sova. 

Imorgon är en ny dag. 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0