Det här med nyårslöften är ju bra töntigt, eller hur?

Det är ju en typisk grej som du bara svammlar ur dig, för att man ska ju göra så. Eller så har i alla fall jag gjort. Har aldrig hållit ett nyårslöfte, men sen har ju jag väldigt svårt för att över huvud taget hålla löften jag ger mig själv. Det går ju så sämst. Men i år ska jag försöka! Och jag ska göra ett helhjärtat försök.

Jag ska försöka sluta skjuta upp saker.

Såg ni att jag hade slängt in ett försöka? Smart va!
Det här gäller ju mestadels skolarbeten, och allt annat som rör plugget i och för sig. Det där har verkligen blivit en ångestbomb för mig. Och det faktum att jag har skjutit upp saker är väl en del av problemet. Så idag har jag skickat in en komplettering, försökt kolla upp mitt kommande schema utan resultat eftersom att det fortfarande inte finns något och så har jag strukturerat upp mitt kommande arbete. Det sistnämnda med en klump i magen, så klart, men jag har ändå gjort det.
 
 
 

Nu ska jag äta.
Hej.

Kommentarer
Postat av: E

Suverän lista! Å lycka till med löftet!

2016-01-06 @ 10:50:11

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0