planering

För någon med dålig disciplin är planering A och O. Jajo tjena. Kanske om en orkar och lyckas hålla sig till den.
Men så är ju inte alltid fallet. Inte för mig. Jag tror att min själ tidigare har tillhört en mer loj person, kanske en pundare på Woodstock. Eller varför inte en ko. Jag tror att jag skulle vara en väldigt bra bonde, eller någon annan som utövar mer praktiskt arbete. För det här med att sitta på kammaren och utöka sina teoretiska kunskaper är ju väldigt tråkigt. Det är kul när jag ser att det gett resultat, typ när jag kan argumentera om en sak och känner att jag har ordentligt på fötterna eller när jag bara kan slänga ur mig coola citat. Men på riktigt, hur ofta händer det? 
Äsch, jag har nu i alla fall planerat min vecka, några dagar för sent. Men, men! Vi får väl se hur det går med att följa den. Visste ni förresten att det var den internationella pannkaksdagen i måndags? Det glömde jag bort och ska därför fira den i dag istället!! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Kom du ihåg Samernas nationaldag i lördags då? Du har ju en fot i den världen!

2016-02-11 @ 07:24:07
Postat av: Acke Bromfalk

Det där ser väldigt ambitiöst ut, det kan man ju vara när man gör det när halva veckan har gått!

2016-02-11 @ 07:38:02

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0