Varför så stor?

Snart kommer en ny version av klassikern Djungelboken.
Det är skaparna av Ironman och Pirates of the Carabbiean som har gjort den, och med det i åtanke har jag inte så jättehöga förväntningar. MEN jag tycker i alla fall att det är liiite spännande. Nu hittade jag teasern på Vanity Fair och jag var tvungen att kolla.
 
 
 
Men varför ser alla djur så jävla stora ut? Så är det väl varken i boken eller i den gamla filmen? Är Mowgli plötsligt en pyssling eller är det här från framtiden då alla vilda djur knaprar sterabola? Och varför, VARFÖR, är det Scarlett Johanson som göra Kaas röst?!

Kommentarer
Postat av: Petrus

heheh skrattade högt när jag läste det sista, tror Mowgli har krymt och djuren tagit massa anabola?

2015-09-17 @ 16:26:03
URL: http://aggskal.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0