snor

Jag är förkyld, har mycket att göra och jag känner spontant att helgerna går lite för fort. Vem bestämde att den bara skulle vara två hela dagar förresten?
 
I helgen var jag som sagt hemma för att fira min födelsedag i förskott. Vi åt väldigt god tårta, jag klappade på katten och fick väldigt fina presenter. Jag trodde att jag kanske skulle kunnat bota min förkylning under helgen men icke sa nicke. Igår när jag kom tillbaka till Norrköping var jag nästan sämre, men jag gick ändå till studentfiket för att plugga någon timme. Nu sitter jag hemma och pillar med några uppgifter men ska snart gå iväg till campus, för lite hardcore-plugg.
 
Först, innan jag går, ska jag försöka få bort mitt lock för öronen och den här bomullskänslan jag har i huvudet.
 
Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: petrus

väntar på att min förkylning ska gå över och hänger med la familla.

krya!

2015-09-08 @ 03:23:56
URL: http://aggskal.blogg.se
Postat av: Kl

Arbetar, arbetar och arbetar

2015-09-08 @ 08:49:39

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0