Ansiktsform

Din ansiktsform kan tydligen berätta en del om hur du är som person och vad du har för egenskaper. Det läste jag idag på the you way som skriver om Jane Haners studier som baseras på gammal kinesisk ansiktsläsning.
 
Jag som har ett ganska rektangulärt ansikte ska då värdera logiskt tänkande högt, tänka mycket och ha en tendens att överanalysera. Jag ska också tycka om att planera och pratar inte så ofta om mina känslor. Vad tycker ni, stämmer det?
 
 
Om ni vill kika själva har ni länken HÄR.
 

Kommentarer
Postat av: Acke Bromfalk

Det stämmer på pricken, det där med att överanalysera är ett släktdrag, som du delar med hela släkten Lemon!
Lär dig istället att leva nu!
Levnadskonstnär Axel Vadd!

2015-10-09 @ 12:41:33
Postat av: Mora

Mitt i prick, i alla fall det om känslorna, det andra stämmer med.

2015-10-09 @ 14:35:51

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0