2,40.

I onsdags slutade jag 17:00. Jag gick till bussen och 17:26 klev jag på. Vad jag inte visste då var att det lite mer än en timme innan hade skett en krock på E4:an. En lastbil hade kört in i en annan lastbil som hade blivit stillastående över vägbanan. Det var flisor och bråte överallt.

Motorvägen var avstängd. Och det var jävligt mycket trafik. Så vi blev stillastående. För er som åkt från universitetet mot Norrköping vet att det annars går ganska fort att passera IKEA och Tekniska Verken. Men det gjorde det inte idag. 20:30 var jag hemma.

Men jag ska egentligen inte klaga, jag är ganska glad över att jag inte satt i någon av lastbilarna och att jag kom hem helskinnad.

Kommentarer
Postat av: E

Jaa.. och att du hade kissat innan :)

Svar: Aa, det var en jävla tur det!!
Nina

2015-11-20 @ 10:50:24
Postat av: Mora

Vad härligt ödmjuk du är. Kram

2015-11-22 @ 10:43:02

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0