What a week!

Förra veckan var väldigt bra, ovanligt bra!
Den började med ett mitt-i-veckan-besök av Amanda. Vi strosade runt på stan, fikade, åkte spårvagn hem till mig, tog enpromenad och åt middag på Pappa Grappa. Vi hade fint väder och det var väldigt mysigt att få ha henne här i några timmar.
Det var ju kortvecka också, det gjorde även det att livet kändes lite lättare. Jag åkte hem, följde med mamma till blomriket Ekenäs, grillade och sen åkte jag tillbaka till Norrköping. På lördagen kom Fredrika till mig och jävlar, det var jäkligt skönt att träffa henne!
Jag satt tillsammans med Emma och Glitter (som kom med tåget precis innan) på stationen och väntade på henne. Vi hade inte lika fint väder så vi tog spårvagnen hem för att sedan göra oss redo för kvällen. Vi åt tacos med kompisar och sedan gick vi ut. Vi hade verkligen roligt, så det var en väldigt bra helg.

Igår skulle jag kolla på film, la mig i soffan med täcke och kudde - det var som gjort för mys. Och mys blev det, jag somnade efter tio minuter och vaknade 2,5 timmar senare. Då var filmen redan slut.

Kommentarer
Postat av: Emz

Mys *host* bakis. Neeedå det var en lugn lördagkväll. Låter som en prima vecka det där!

Svar: Det var både och, mysbakishäng
Nina

2015-05-04 @ 14:25:38

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0