sommar, sol och bad - ja tack!

I dag blåser det halv storm. Pelargonerna på balkongen har fått flytta ner från bordet till golvet, de blåste bara ner hela tiden... Det viner i fläkten och vinddunstarna mot fönstret väckte mig i morse. Jag somnade till ett otroligt spöregn i går och vaknar av vindarna mot fönstret - det är mysigt! Men det här är höstväder, var fan är sommaren? När kommer jag kunna äta min tidiga frukost på balkongen? När jag kan jag byta ut regnjackan mot skinnjackan? Och när kan jag ta fram strandväskan, redan packad med handduk och baddräkt?! 
 
På tal om bad. Jag älskar vatten, älskar att bada - och i sommar skulle jag gärna hoppa från klippan iförd någon av dessa
 
Evil Twin Mix Stripe / Exclusive ControlDaisy Kaleidoscope
Exclusive BeltedPour Moi Polynesia / Pastel Palm

Kommentarer
Postat av: Emma

Sååå fina!

2015-06-03 @ 15:06:02
Postat av: petrus

sooo pritty! go fetch!

2015-06-04 @ 22:09:04
URL: http://aggskal.blogg.se

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0