helg = tv, right?

Jag har kollat på tv, och film i helgen.
Jag tror nästan att det är ett av de bästa sätten att tillbringa en helg. Under täcket med en film rullande. Tycker inte ni också det? Jag har sett Star Wars V och på tv har jag sett lite allt möjligt exempelvis veckans Game of Thrones och Champions League finalen hos Emma i hennes nya lägehet. Men det är inte det enda jag har gjort, faktiskt. Igår lagade jag den där auberginegratängen jag snackade om, idag har jag handlat inför veckan och jag har varit ute och sprungit. På tal om att handla så är nog söndagar en av de sämsta dagarna att handla på. Hejdå!
 
 

Kommentarer
Postat av: petrus

Det är faktiskt bästa grejen att göra på helgen, faktiskt. Äta, sova, se TV och film.

2015-06-11 @ 03:07:37
URL: http://aggskal.blogg.se

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0