Åh fy fan.

Igår kom jag hem till Norrköping efter en riktigt trevlig och lugn midsommarafton. Jag kollar på Star Wars och somnar någon timme i soffan, riktigt skönt att bara få slappa tänker jag då.

Idag vaknar jag och det luktar riktigt illa i min lägenhet. Mögel? Förmodligen. Det riktigt stinker i hallen och jag får direkt en klump i halsen. Fy fan. Kan det vara därför jag har haft ont i huvudet ett tag?

Tror att jag har lyckats lokalisera var lukten kommer i från - från hallgarderoben.
Nu är hela garderoben rensad, mycket ligger på balkongen och en del ligger nerpackat i kartonger i lillrummet. Men äckelkänslan finns fortfarande kvar, och så även lukten. Jag rensar ut min andra garderob också, börjar i farten packa ner sådant som ska följa med hem till Nyköping för sommaren och sånt jag inte vill ha kvar hamnar i en pappkasse. Då kommer jag på att jag måste packa inför morgondagens jobbresa till Sthlm, och att det är en drös andra jobbgrejer som jag måste göra.

Sista jobbveckan drar igång imorgon och tre dagar försvinner för den här jävla Stockholmstrippen imorgon, klumpen i halsen växer sig bara större. Fan, jag som bara ville slappa och ha det gött. Får väl bli om några veckor istället...

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0