Vilken helg!

Ja, den var verkligen bra. 
Amanda följde med mig till Norrköping. Vi åt hamburgare, kollade på Markus Krunegård, drack drinkar och vinglade till slut långsamt hemåt. Större delen av resterande helg spenderas därför i soffan/sängen, men jag klarade av att både handla, laga mat och gå på bio också. Vilka bedrifter. 
 
Nu sitter jag på jobbet och väntar på att få gå hem. Det är en riktigt skitdag och det beskyller jag vissa människor som jag under dagen har pratat i telefon med, för. Dagens samtal har verkligen fått mig att fundera över vad jag prioriterar i vardagen, vad som får mig att bli arg och förbannad och jag blev genast väldigt medveten av hur jävla mycket ord kan såra och sticka hål på både självförtroende och lust.
 
Nu vill jag gå ut, ta ett djupt andetag för att sedan begrava mig framför Penny Dreadful. 
Hejdå.
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0