hallå? någon där?

HÄR VAR DET LIVAT!
Ja jävlar...
 
Nej. Men jag har inte så jättemycket att skriva om i min vardag. 
Fast jag kan berätta att Bråvallahelgen var bra. Torsdagen var bäst; med In Flames och Maskinen. På Fredagen kom några Nyköpingskompisar ner och jag mötte upp dem inne på området, lite senare än tänkt men det blev också en bra kväll. På lördagen njöt jag av att ha jobbat min absolut sista dag på LinTek genom att bara slappa i sängen innan jag hängde med Fredrika och Sara innhe på festivalområdet. Vi kollade på Björn Gustavsson (vi lyssna på är kanske rätt term, för jag såg tamefan ingenting..) och jag skrattade i alla fall stundvis så jag grät. Vi kollade på Familjen och njöt i solen, sen cyklade jag hem - kände mig som en klubbad säl. 
 
I början på förra veckan städade jag och gjorde lägenheten redo för ensamhet. Sen åkte jag hem till Oxelösund! Väl här har jag njutit av solen :) 
Jag och mamma har ridit islandshäst ute på Ringsö, vilket var så himla mysigt.


Vi åkte upp en tripp till Stockholm med möra ben och värkande ryggar men vi kämpade på riktigt bra under vår shoppingrunda. Sen kom helgen. Båten sjösattes och middag åts på Hamnmagasinet med Amanda.

 

Och nu sitter jag på jobb nummer två - jag är tillbaka på SN!

Kommentarer
Postat av: Ems

Vilken toppenstart på sommaren!

2015-07-08 @ 08:08:27
Postat av: petrus

Gosisar!

2015-07-11 @ 19:20:22
URL: http://aggskal.blogg.se

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0