Jag har fått klagomål!

Ja, det har jag faktiskt. Och det måste jag ju så klart ta till mig, bearbeta och förbättra. 
För jag tar det här på allra största allvar, det ska ni veta! 
 
Min mamma tycker att jag lägger upp alldeles för få bilder. Eller ja, ni är säkert fler men det är bara hon som vågar säga detta till mig. Och det gör hon vill jag lova, via sms, mail och telefonsamtal. 
 
Så här kommer gårdagens bilder!
 
 
Jag vaknade // Gick till Täppan i sämsta vädret.. // Min arbetsmiljö denna dag // Suckar över att det tar sån sjukt lång tid att spara och exportera en kort jävla film.. // Detta dokument kommer haunta mig hela våren, beställningsdokument för hoodies. // Emma funderar på att bli modell för att få gratis kläder, här övar hon // Går från skolan till en fika på stan = det blir fint väder! // Är på leksaksjakt. 
 
Varsågod mamma <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Visste inte att jag saknade att du skulle lägga upp bilder! Tur din mamma klagade!

Svar: Jag vet! Men oj, nu har ett begär väckts?!
Nina

2015-01-30 @ 15:55:34
Postat av: Mora

Tack snälla Nina

2015-02-02 @ 07:39:50

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0