HUND!

Jag vet inte om alla har förstått det än, men jag älskar hundar. 
Just nu finns ingen hund i familjen, men jag drömmer ju varje gång som mina föräldrar kommer hit på besök att det ska förändras. Mitt drömscenario ser ut som följer: 
° Vi bestämmer att mamma och pappa ska komma hit till mig. 
° De kommer som vanligt tidigt, och jag håller på och pysslar hemma med balkongdörren öppen.
° Jag hör en bil parkera och deras röster utanför. 
° Pappa visslar på någon (valpen), men det förstår ju inte jag.
° Jag hör porten öppnas och jag öppnar därför min ytterdörr. 
° Jag har tassar i trapphuset och in kommer en försiktig lite krabat. 
° Det är kärlek vid första ögonkastet - jag har fått en vän!
 
Hunden ska alltså vara mina föräldrars, den är inte till mig (såå bortskämd är jag absolut inte!). För att det här ska gå i uppfyllelse tjatar jag på dem att köpa hund, och det här är mina toppkandidater:
 
1) Cocker spaniel. 
Svart, eller som här nedanför: flerfärgad
 
2) Mini schnauzer.
För att de ser gubbiga ut. Helst svart. 
 
 
3) Spansk vattenhund.
De är krulliga, inga rasbundna sjukdomar och fäller ej. 
 
 
*bubblare*) Griffon!
No explanation needed, kolla bara på den!  
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Vilka härliga bilder, blir sjukt sugen.

2015-12-14 @ 16:18:47
Postat av: Petrus

Jag röstar på nr 3 :)))))

2015-12-17 @ 00:43:48
URL: http://aggskal.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0