Alltså, förlåt

Nu måste jag be om ursäkt för att det bara är såna här inlägg med produktbilder. Ni må kalla dessa inlägg tråkiga, och då har ni också uttalat er om mitt vardagsliv. Det är såna här inlägg för det händer absolut ingenting i mitt liv. Jag längtar till helgen och nästa vecka. Så nu vet ni, läs och håll käften! 
 
Men nu till det väsentliga! 
Kolla in dessa känningar - jag skulle vilja ha alla! Samtidigt. På nyår. Trots att jag förmodligen kommer ligga hemma i soffan, framför Supernatural med en rödbetssallads fläck på tröjan. 
 
 
1 First & I // 2 Swng Dress in Winter // 3 Embellished Polo //
4 3D Floral Crop // 5 Night Ombre // 6 Coast Lydie //
 
Fick ni lite inspiration nu boys? Vet ni vad ni ska ha på er på nyår? Visst älskar ni också ASOS? Bra, det var skönt att höra. Klädångest är ingenting att ta lätt på. 

Kommentarer
Postat av: petrus

Do it! Ha på dig alla, i soffan, framför Supernatural <3

Jag ska ha den här http://www.hm.com/se/product/33387?article=33387-A :))))

Svar: Såå tjusig!!
Nina

2015-12-17 @ 03:04:31
URL: http://aggskal.blogg.se

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0