Skräckfilm x3

Igår var det skräckfilmskväll hemma hos Amanda. 
Vi (jag, Fredrika, Amanda och Rickard) åt sushi och kollade på The Woman in Black II, It Follows och Demonic. Vi åt chips och snackade lite skit också - samtidigt. Amanda hyr alltid film, vilket är lite roligt, och lite gammaldags.
Det är alltid kul att kolla på skräck. Jag vill inte bli rädd men gillar hur det pirrar till i magen varje gång jag blir det. Men jag måste se allt, får inte blunda en enda gång! Därför brukar jag ibland få agera filmguide, jag berättar vad som händer för mina fellow companions medan de sitter under filten eller bakom en kudde.  
 
 
Av filmerna vi såg igår var nog Demonic bäst, det var en typisk "skrämma upp Nina-film". Nu väntar vi på Sinister 2 och jag ser extra fram emot Crimson Peak!

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0