Tillbaka till verkligheten.

Ny vecka, men det är en kort sådan vilket känns oerhört skönt. Det är mycket på jobbet vilket ofta betyder noll fritid, jag har ändå försökt trycka in fritid och privatliv trots att det känts lite krystat. 
Har haft en bra helg, den blev inte riktigt som förväntat, men den var ändå bra. Äntligen sovmorgon, gofrukost och tid till att laga riktig jävla middag. Igår fick jag även spontanbesök av moster och Lasse, vilket var väldigt trevligt! 

Nu sitter jag på bussen till Linköping, har sett rådjur, tulpaner och grönskande björkar. Håller tummarna för en bra dag och att kvällen kommer fort - jag längtar till kvällens game of thrones, och tillbaka till sängen. 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0