the return of the dead

 
Hej!
 
Det är Nina här, kommer ni ihåg mig?
 
Jag har inte skrivit här på jättelänge. Jag har inte haft någon lust, har haft ganska mycket att tänka på och jag har blivit trött av det. Men jag lever, och jag mår bra. Under min frånvaro så har jag och Emma lagt ner väldigt mycket tid på vårt exjobb, vi har lagt fram det och är nu klara - vi har äntligen tagit vår examen! Jag har jobbat en del också, och börja tänka på mitt nästa liv då LK snart är ett minne blott. Jag har varit i Stockholm för att titta på familjen Lemons yngsta medlem (och gosat med hundarna) och jag har även hunnit festa lite på Trappan och druckit någon liter öl på Munken.
 
Idag snöar det, alla klagar - jag tycker att det är mysigt. Sitter nu och jobbar i Studentfiket i Norrköping och det känns precis som på den gamla goda tiden när vi var här varje dag. Att sitta här med en kaffe, folk runt omkring mig och snön dalande utanför de stora fönstrena får mig att spinna lite. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Acke Bromfalk

OJ, OJ skall Lilla Kollektivet upplösas, hur ska du då bo, lilla plutt?

Svar: Det löser sig!
Nina

2014-11-06 @ 12:17:46
Postat av: Acke Bromfalk

I värsta fall kan du ju flytta ner till Danvik, då kan du få ett eget litet hus. Eller så kan du tälta på Himmelstalundsfältet!

2014-11-06 @ 14:47:58
Postat av: Acke Bromfalk

Såg en jävligt trevlig lägenhet på 55 kvm med utsikt över havet, yacuzzi, bastu i källaren, resaurang i bottenplanet, bredband i huset var visst ComHem, hyra 1.900:-/mån.
Låg fint vid Ångermanälven, pendla är väl inget problem, eller?

Svar: Hahaa va? Vars då?! På rikt
Nina

2014-11-07 @ 14:28:33
Postat av: Acke Bromfalk

Vars då, var ligger Ångermanälven tror du?

2014-11-10 @ 07:45:18

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0