bara 35 dagar kvar till jul!

Tjaba tjena! 
Här sitter en trött Nina med ont i armbågen och ryggen. Tror det kan ha nåt att göra med den här slappa arbetsställningen jag har. Men skit i det. 
Det är 35 dagar kvar till jul och 43 dagar tills min flytt. Jag längtar faktiskt lite, i alla fall till jul.
 
I fredags annordnade vi fest/mingel/tävling för de som är engagerade inom kåren. Det kom mycket folk och verkade väldigt uppskattat. Det blev sent och Nina tänkte att det skulle vara skönt med en slö och slapp lördag så den inleddes med en jävla massa tvätt, fika och en sväng på stan med P och sen gick vi hem med ambitionen att laga mat och bara slappa framför tv:n. Så blev det inte riktigt. Vi kollade ju så klart på tv, och åt chips - men lite senare blandade vi varsin drink (eller okej, jag erkänner: varsin grogg), bytte om och gick i väg till Munken för att ta en öl. Därifrån gick vi sen till Trappan och där var vi kvar till stängning. Det blev inte en så lugn kväll som vi hade tänkt, men det var en välbehövd kväll för vi hade kul!
Söndagen var seg.
 
Nu i veckan händer det lite blandat, jippo i Norrköping, sena kvällar i Linköping och helgen i Sthlm. Men, jag längtar nog mest till jul - och att få vara ledig. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: petrus

wiho för jippon! då kommer julen vara här snabbare än du anar :))))

2014-11-19 @ 00:20:59
URL: http://aggskal.blogg.se

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0