lunchmöte: via skype

Jag sitter i möte, hemma och framför tvn. Lyssnar på alla andra som pratar i andra änden av luren. Jag känner mig viktig, nä inte direkt men vi planerar lite och spånar idéer. För just det, jag har ett nytt jobb i sommar! Nu kommer jag befinna mig ganska mycket mer i Linköping för att vara marknadsföringsansvarit för LinTek - teknologernas studentkår. Det kommer bli spännande, men just nu känns det lite övervälmingande med exjobb, sluttampen på GDK och samtidigt kastas in i ett nytt uppdrag, men det är bara att kötta på!
En grej som vi nu håller på med är att ragga folk som vill vara med i våra utskott, vill du vara med - SÖK, eller varför inte nominera någon som du tror skulle vilja vara med och engagera sig.
 
(klicka här för att komma till ansökningen!)

Kommentarer
Postat av: Acke Bromfalk

Jag är intresserad av att vara med i ett utskott, hur gör man när man ansöker?

Svar: Kul pappa :) Det står ju en adress i bilden, men har även länkat till ansökningen nu!
Nina

2014-05-12 @ 14:00:56

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0