jag överlevde - midsommar!

Det är en sliten liten fjås som nu kryper till kojs. Men hon har haft en bra helg, en fin midsommar i sällskap av familjen. Jag följde med mamma och pappa till moster i Huskvarna, väl där blev det god mat, kortspel och skratt! Det var skönt att få komma bort och bara vara, även fast det på midsommarafton blåste jävligt kallt på färjan över till Visingsö..
 
Igår kom jag tillbaka till Norrköping, det kändes lite så där och dum som jag är började redan då tänka "snart är det måndag!" och då kom grubbleriet om mina tidiga morgnar, lunch- och frukostlådan och att jag snart borde gå och lägga mig. Jag struntade i allt det och åt middag med Petra och Johanna innan vi gick till Gripen för att spela beer pong hela natten lång. Nu måste (!) jag faktiskt sova, för om sju timmar och 35 minuter går bussen till Linköping. 
 
God natt!
 
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0