ett oväntat besök i vimlet

Jag var inte bara iväg på skifta i helgen, hann även med ett besök på Bråvalla!
Egentligen var det tänkt att jag skulle gå alla dagar, men på grund av olika saker och andra resor var det inte längre möjligt. Det kändes jävligt surt att försöka göra sig av med min 3-dagars biljett, speciellt när jag sett fram emot det så länge och för att jag försökt dra ihop ett kompisgäng som skulle gå tillsammans.
Nu blev det inte så, men jag hade som sagt jävligt kul ändå. Så det löste sig ganska bra, dock väldigt annorlunda än jag först hade tänkt.
I fredags hann jag alltså kläma in några spelningar och häng med mina brudar. Det var det helt klart värt! Vi såg the Kooks, the Hives, Mando, Veronica Maggio och lite av Kings of Leon. Helt klart bäst var Howlin' Pelles inlevelse och kaxighet, och det mest rörande & dansanta stod Mando för. Vilka män!!!

Jag och Petra råkade även se Markus Krunegård i publiken till Maggio. Frågade P om vi inte skulle gå och fråga om en bild, hon sa ja - så vi gjorde det. Och en bild fick vi! Efter det var det två lättade tjejer som stod och försökte fokusera till Maggios låtar på skakiga ben. Lite starstruck blev vi allt :)
 
 
 
 
Bilden är suddig, jag vet - men vi var ju på festival, vad fan förväntar ni er?!

Kommentarer
Postat av: Acke Bromfalk

Ja va fan väntar man sig, självklart en knivskarp bild när man äntligen får chansen.

2014-07-01 @ 13:45:29
Postat av: Acke Bromfalk

Man undrar ju vilket filter du använder när du får en så in i helvete gryning bild, är det det berömda mesostfiltret?

2014-07-02 @ 12:04:25

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0