Det blev en bra dag ändå!

Klockan ringde tidigt imorse med, jag hade planerat att åka hem till mamma och pappa för att passa på att vara ute och strosa i solen. Jag skyndar mig till tåget men när jag väl har köpt biljett och sitter där så ropar dem att en lastbil har kört in i en tågbropelare precis utanför Norrköping och Trafikverket låter ingen trafik passera. "Faaan" tänkte jag. Ingen visst hur länge vi skulle bli stående, om vi ens skulle få åka mågon gång dag - så jag reste mig upp och gick. 
Jag blev ledsen. Under den fritid jag har i veckorna hinner eller känner jag inte alltid för att göra nåt, därför kändes det piss att mina planer skrotades. Men som tur var satt jag ju inte i den där lastbilen.

Men min lördag blev bra ändå. För mamma och pappa tog bilen hit istället, och med sig hade de pannkakor! Så vi har fikat vid strömmen, gått rn sväng på stan och jag njöt av att inte vara själv. 





Kommentarer
Postat av: Ems

Dina föräldrar <3

2014-07-12 @ 15:06:58

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0