Hej 2014

 
Första inlägget för det nya året, och här sitter jag i mörkret.
 
Hur har ni det? Jag har det bra, men känner för att klaga (överraskning!) men det tänker jag inte göra.
Jag befinner mig i Norrköping för några dagar. Ville lämna Oxelösunds-boet en stund, men ska tillbaka på fredag. Jag skulle egentligen ha varit duktig nu under den här vistelsen, jag har knappt försökt. Kommer inte riktigt ihåg när den försvann, men min motivation är som bortblåst. Men idag har jag försökt ta mig i kragen, mamma har till och med ringt i syfte att "titta till mig". Och jag har sakta börjat ställa mig upp på två lite smått vingliga ben. Så imorgon har jag beställt väckning och hoppas att det blir en ännu bättre dag. Duktighetsmässigt då alltså.
 
Jag hade tänkt göra som många andra, göra en liten sammanfattning och visa några bilder av tiden som gått, men då tänkte jag nog bara berätta om de senaste veckorna - inte hela 2013 som gått.
Om någon i min närhet sitter inne på några bilder sitter jag här med öppna armar och vill väldigt gärna få de skickade till mig.
Håll till godo.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0