Usch, ännu en måndag.

Sista ruschen nu! 
I fredags var jag, Emma och Petra på dragshow. Det var glitter, långa lösögonfransar och dansare överallt. Det är inte varje fredag som man går på något sådant men det är väldigt kul, så passa på om ni får chansen! 
Lördag morgon ringde klockan vid 9:00, för mamma skulle ju komma på besök! Allt gick inte riktigt som vi hade planerat men vi fick några timmar tillsammans i alla fall. Det var mysigt, och efterlängtat. 
Jag följde mamma till tåget och precis innan hon gick på sa vi att det bara är en vecka kvar tills jag kommer hem. Då blev jag varm i magen! 
 
Lördags kvällen däremot bestod av vänner, skratt och alkoholhaltiga drycker. Det var en lyckad kväll men morgonen efter mådde jag skit. Den välberömda Lemonsjukan har nog börjat försöka bryta sig in i min kropp.. 
 
 
Nu ska vi snart åka på julbord! Så det är bäst att börja tagga. 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0