ännu en helg i tjockhult.

Förra helgen åkte jag och Petra upp till Therese i stor staden Stockholm. Eller ja, vi åkte inte tillsammans upp utan P åkte med ett helt folktomt tåg under förmiddagen medan jag fick sitta i trappen på ett fullsmockat eftermiddagståg. Det sög. 
Vi gick på moderna museet (vilken jävla skit.) tog en svängom på stan, åt och drack väldigt gott till middag och avslutade sen kvällen i Fryshuset på golvet framför Bombay Bicycle Club. 
 
 
Det var en fin helg. Men den här var inte sämre. 
Jag, mamma och moster Anita tog bussen upp till Sthlm för shopping och mys. Jag tyckte att vi lyckades med det väldigt bra. Mamma lyckades väl bäst med shopping, alltså - hon spenderade mest pengar, men myset stod vi alla för!
 

Kommentarer
Postat av: Petrus

mmmmys :)

2014-12-02 @ 15:13:08
URL: http://aggskal.blogg.se

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0