som en sammanfattning

Nu är det längesen. Jag vet.
Men tack vare lite tjat från olika håll (mamma och pappa..) har jag nu fått arslet ur vagnen. Här kommer därför en kort sammanfattning av de viktigaste som hänt sen sist:
 
/ Kårutbildning: vi åkte till Vadstena för utbildning, och natt på hotell / en selfie i skuggan en helt vanlig dag, tycker att jag ser lite cylinderformad ut / sol och bad ute på sjön / grattade Petra på hennes fördelsedag / träffade Emma efter vårt sommaruppehåll / mottagningen och Nolle-P har börjat / ÄNTLIGEN är mina vänner tillbaka på campus / en helt vanlig söndag som en del av LinTek, här kollar vi på gyckel och lekar på Himpan /
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mora

Äntligen!

2014-08-26 @ 07:51:05
Postat av: Johan

IMORGON FÅR VI KRAMAS OCH TA #SELFIE :D

2014-08-26 @ 20:22:07
URL: http://johanholmlund.com

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0