MÅÅÅNDAG!

 
Idag är det grått, regnigt och blåsigt - vilket matchar humöret ganska bra.
Men jag har i alla fall sovit gott och hade tid för att äta en ordentlig frukost imorse vilket inte händer varje dag!
Helgen har spenderats på hemlig location (i skogen) med ett gäng fadderister. Jag har nu lämnat över min plats i Skurkeriet till en liten efterträdare, vår tid är kommen och vi har nu blivit gamla - det är dags att gå vidare.
Närmare detaljer om vad och hur detta skifte gick till kan jag inte redogöra då det är hemligt. Det som händer på skiftet, stannar på skiftet.
Det jag kan säga är att vi hade väldigt roligt, strålande sol och en skön gemenskap, men det är samtidigt skönt att helgen är över, att få sova i sin egna säng igen och att ha fått lite färg på nästippen.
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0