MEH!

Men alltså oj.
Det är ny vecka, och fan - det känns.
Helst skulle jag behöva vara på två ställen samtidigt, varje dag nu i början på veckan. Är dubbelbokad ikväll, imorgon, och på onsdag. Jag håller ju inte koll på grejerna heller. Allting börjar flyta ihop.
 
Helgen var bra, och jag längtar tillbaka lite. Igår kändes det dock lite sådär.
Gick i stort sett bara och väntade på att klockan skulle gå, och det gjorde den också. Så när jag väl var tillbaka i Norrköping kändes det bara blä, ville inte alls vara här. Så började längta hem till mamma igen. Men sen blev jag bjuden på mat med bra sällskap så då lättade allt och jag kunde somna gott.
 
Men jag börjar förstå varför jag har ont i magen nästan varannan kväll, varför jag är trött och framförallt varför jag alltid ser trött ut. När jag pratade med farmor hörom dagen sa jag "Men jag har lärt mig att prioritera mig själv nu." hon skrattade bara. När hon äntligen slutade frågade hon "Jaså, och när hade du tänkt bevisa det då?". Och hon har sant. Jag gör inte alls det. Nästan aldrig.
 
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0