Jo, jag lever faktiskt.

"HEJ HEJ!"
 
Det har varit helg. Tiden då de flesta har sovmorgon, mysig frukost och tid för varandra. Min elg har inte riktigt sett ut så. Kände mig i alla fall inte utvilad i söndags kväll.
Det här har jag gjort:
 
Fredag - åkte hem till Nyköping, trevlig middag med föräldrar och moster. Självklart avslutades kvällen med Let's dance och lite planering till nästkommande helg. Sucktade efter sömn.
 
Lördag - alarmet ringde som vanligt 06.40, frukost, jobb. Cykla hem till pannkakor, hjälpa till på Bauhaus i väldigt många timmar, plantera på balkongen. Laga och äta mat med vänner, gyckla på sittning, hinna se finalen (BAYERN! ;) ) iväg på båtfest som man är arrangör på (Klubb Republik) stanna till stängning, gå på "efterfest". Längtar till sängen, drar med mig frugan Therese hem, svammlar och blir väckt efter 1 timmes sömn...
 
Söndag: Möte klockan 12-13.30, städning av båt klockan 14-16.30, hem - DUSCHA - middag på Texas med bra kompisar. Hemma fnittras det och vi låtsas som att vi inte har någonting annat att göra eller bry oss om. Somnar.
 
MEN, jag ska inte klaga, alla grejer är självvalda. Det har ändå varit roligt.
Nu sitter jag i skolan, ska plugga till duggan som är på fredag. Måste bara få lyssna lite mer på spellistan som vi skapade till la fiesta nu på lördag, säg till om ni är i Norrköping så får ni en invite!

Kommentarer
Postat av: Mora

Låter som du lider av sömnbrist men ändå på bra humör. Förvånansvärt

2013-05-28 @ 11:10:39
Postat av: Acke Bromfalk

Fan vad sliten du ser ut!

2013-05-28 @ 12:09:37

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0