Tittar ut genom fönstret en stund.

 

Måndag.

Kort vecka som avslutas med lite ledighet och påsk.

Vad ska ni göra då?

Det känns väldigt skönt med denna korta vecka, dock är det mycket att göra. Imorgon tisdag ska jag få följa med att provfilma inför en filminspelning, vi ska jobba över några timmar. Onsdagen får vi se vad den bjuder på, jag hoppas nu på strålande humör och en lika stark sol. Torsdag slutas det vid lunch och då beger jag mig till Norrköping för att få sova i min egna säng en natt, sen åker jag vidare till moster med familj i Huskvarna. I

dag däremot råder det idétorka, våffla och spinningpass. 

 

Helgen måste jag väl också få kommentera. Den var fin! Blev faktiskt mycket bättre än vad som var tänkt och detta är ännu ett bevis på spontanitetens underbara kraft och spridning. Jag var i Norrköping, chillade och kollade på film, tvättade, spelade poker och drack cider. Äsch, behöver egentligen inte säga mer än att den var kul. Tack för det kamrater. 


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0