sånt där som händer ibland...

Sitter i skolan och pluggar. Det är söndag. Snart en ny vecka men nya möjligheter. Denna vecka har jag dock blandade känslor inför. Det är ju sista veckan här innan vi alla far ut på praktik. 6 veckor utan alla dessa finna peeps, hur ska det gå? Det kommer att gå sjukt bra men det kommer att kännas ovant - helt klart! 
Men på tal om dessa peeps, läste deras bloggar. Det ekar ganska tomt där. suckade högt för mig själv, då insåg jag att det ekar typ lika tomt här också. Men inte länge till! 
 
 
Hur har din dag varit?
Den har varit bra, hittills. Godis och skitsnack med Emma. 
 

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Lipton. Lipton Lemon

 

Vilket är ditt största beroende?
Närhet. Socker. Kolhydrater - går lite hand i hand.

 

Vad gör du när ingen annan ser?
tjuvlyssnar och spionerar på folk. 

 

Om du skulle bli psykisk sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Helt klart schizofreni.

 

Vad beställer du på krogen?
Mojito. BIRA. snyggingens nummer. 

 

Hur gör man för att ragga på dig?
Erbjuder godis och säger att man har hundvalpar i fickan. 

 

Vad har du funderat över på sistone?
Just nu tänker jag på att Emma nästan har ätit upp alla mina Dumle.... men annars; tenta, rapporten från helvetet, träning, praktiken, sooooooolen. Och andra djupa, svåra, mörka och obskyra tankar.

 

Vad var det konstigaste som hände i helgen?
Generalernas striptease. Så jävla roligt!

 

När skäms du?
jag? - ALDRIG! 

 

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft?
Viking som man är så blir jag aldrig bakis. Eller så är jag aldrig riktigt nykter, man vet inte.

 

Vem är den mest kända människa du talat med?
SALEM AL FAKIR, twice! (vi har kramats också - TWICE!)

 

Vilket uttryck använder du lite för ofta?
Finns så många... Men, oj, nej, jag är hungrig, trååååååkigt, vad?

 

Har du någon gång fått en konstig komplinmang som varit bra ändå?
Japp, i veckan. "Vilka små öron du har! Men det är sött"

 

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
att göra mig förstådd.

 

Vad gör du när du är ledsen?
ÄLTARältarÄltarÄLtaR det jag är ledsen över/för/på grund av. Försöker få alla andra att må lika dåligt som jag. Om inte ännu sämre. 

 

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av livet, vad skulle det då vara?
jeans.

 

Har du någon gång slagit någon?
Aldrig skulle väl jag? (läs: ja.)

 

Vad ser du fram emot nu?
Dagen då rapporten är klar, tentan är skriven och solen skiner. 


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0