Hej.

Det var några dagar sen sist. Har ni haft det bra? 
Det har jag. 
 
Midsommar blev lugnt. Fick trevligt sällskap av Malin och Fredrika, sista helgen i den Lemonska våningen. Vi grillade på gården, drack vin, åt glass och skrattade som på den gamla goda tiden. 
 
Vi har ju byggt hus - där sommarstugan förut stod står nu ett "året-runt-hus" där föräldrarna nu ska bo just året runt. Det är fint och i natt är första natten. Familjen Lemon Wennberg flyttar nu, igen, men tänk så skönt det ska bli! 
 
Jobbet rullar på. Veckan nummer 2 av 6 är snart klar. Jag längtar efter lönen!
 
Som sagt, första natten i nya huset nu i natt. Men först är det ju lite saker som ska hinnas med... Packade det sista innan jobbet, mamma och pappa sliter för fullt och lägenheten ska vara helt tom till imorgon. 
Nu ska jag fortsätta med mitt, innan jag får åka på Bråvalla och sen hem och sova ;) 
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0