Nu vinkar vi av 26 timmar i Norrköping

 
 
Bestämde mig efter mycket om och men för att ta bussen hem igår. Ryggsäcken var packad och timmarna på jobbet var avklarade. Jag kände bara för att få vara själv, bestämma mitt alldeles egna dygn och få kolla på maraton med familjen Kardashian utan att någon påpekade att det var fint väder ute.
Så det här dygnet har varit ganska innehållslöst. Jag har sovit, gått på promenad och bara njutit av att ännu en jobbvecka är slut. En bonus var ju helt klart att få träffa Therese några timmar idag.

Kommentarer
Postat av: Petrus

Låter som en toppen helg ju! saknar dig <3

Svar: saknar dig också! 11 dagar kvar :D
Nina

2013-07-08 @ 17:59:41
URL: http://aggskal.blogg.se
Postat av: T

Micket trevligt!

2013-07-09 @ 07:42:26

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0