Det här med att jobba.

Det känns som att jag jobbar hela tiden. Eller, det känns i alla fall som att jag alltid är på jobbet. Äter frukost här, duschar, sminkar mig, byter om och äter lunch. Inte alla dagar men en del.
Har egen mjölk i kylen, yoghurt, frukt och müsli.

 

vardagens cykelväg till el trabajo

 

Men, det finns ju inte alltid saker som måste göras - typ som nu. Så då kan man ju fundera lite, i sin ensamhet. Det jag tänker på nu är:

- Börja spara pengar! Nästa sommar ska jag åka på semester, till nåt varmt land. Kanske till och med under två olika tillfällen. 

- Varför tränar jag inte mer? 
- FAN! Vilka underbart goda jordgubbar jag snodde med mig hemifrån idag. Gubbar är helt klart sommarens röda guld. Nu längtar jag till sensommarens blå - blåbären. 
- Undra vad Fredrika vill ha till frukost imorgon (hon ska nämligen följa med mig till Norrköping om några timmar :) och jag måste handla) och vad ska vi göra idag?
- Och med tanke på helg - fan vad myzigt det ska bli nästa helg! = LK-reuinion i Stockholm!!!
- Varför har jag inte badat mer?!


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0