Vilken helg!

Hörrni - min helg har varit så himla bra!
 
Åkte ju hem i torsdags, det var mys - åt god mat och fick somna i pappas säng, och i fredags åkte jag och mamma till Stockholm för lite egentid. Och fan så bra vi var på det där med egentid!
Självklart så blev det en ganska lång runda på stan, denna innefattade ju så klart även fika på Vetekatten och god lunch, Vi försökte faktiskt båda två att hålla ganska hårt i plånböckerna, men trots det så fick vissa saker följa med hem till hotellet och sedan vidare till Norrköping. Vi åt en kanonmiddag, mycket folk, goda drinkar och bra öl till pastan/pizzan, innan vi i sakta mak gick genom en väldigt blåsigt stad till hotellet.
Frukosten dagen därpå ska vi knappats prata om, det enda jag behöver säga är att jag åt för mycket! Men det behövdes nog för direkt efter blev det en rask promenad till Djurgårn och Abba the Museum. Det var kul!
 
Eftermiddagen spenderades på tåg, fick hålla mamma i handen och snacka ännu lite mer skit innan vi skiljdes åt. Hon gick av i Nyköping och jag fortsatte resan ännu lite söder ut.
Hemma i Norrköping blev det party, och det var också väldigt bra men mer om det i senare inlägg.
 
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0