Känns ganska gött faktiskt

Det är söndag och jag har känt mig lite som en zombie. Men jag är ändå lite stolt över mig själv för jag har faktiskt lyckats göra saker idag. Jag har fortfarande inte bestämt mig för när jag tänker åka hem, men idag har ytterligare en dag adderats, så jag kanske åker på torsdag, fredag eller lördag - men jag har i alla fall börjat packa. Listor har planerats i huvudet, några saker har fått åka ner i necessären och en del grejer har till och med fått tillfälligt boende i väskan.
Jag funderar dock på hur jag ska få med med allting hem. Inte för att det är speciellt mycket men det är klumpiga grejer att bångla med, om det hade räckt med två ryggsäckar (en gigantisk och en liten) så hade det inte varit några problem, men nu har man ju lyckats samla på sig en del klappar som måste följa med hem till jul också. Aja, det löser sig.

Plus att jag nästan är klar med reflektionsdokumentet som ska in på tisdag. Har lite kvar, men är ändå skönt att ha gjort en del då det är kvällsmöte på schemat imorgon, plus lite mys med folk som lämnar Peking på tisdag. Det är inte ofta det händer, men Nina har lite framförhållning nu.

Kommentarer
Postat av: Acke Bromfalk

Är det så jävla mycket att kånka på så är det väl bara och ringa
dina föräldrar, de verkar ja vara ena hyvens människor vettja!

2013-12-16 @ 12:20:50

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0