Jag har återförenats, med LK.

Och vad har jag gjort?
Jo: kollat på top model, legat raklång på golvet (en klassiker), ätit rabarberpaj, spelat pingis i vardagsrummet och provat varenda par solglasögon jag hittat. = bara bra saker!

Fick äntligen sovmorgon och äta frukost med mamma och pappa. Sen börjades det packas, både trunken och bilen, och nu är jag här. Mamma hjälpte mig att fylla kylen innan de åkte men nu är det väl upp till mig att ta tag i resten. Hatar att packa upp så det här kan ta ett tag, men jag har lovat mig själv att göra det idag. Så snart, snart ska jag börja. Ska bara...göra nåt annat först.


Kommentarer
Postat av: petrus

pingpong! i vardagsrummet?! kulkulkul ju!

Svar: Det var kul ;)
Nina

2013-08-04 @ 22:38:53
URL: http://aggskal.blogg.se

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0