Hej hej, vad gör ni då?

Jag sitter i soffan, mor ocg far har precis varit här. Det var oerhört mysigt, och gott med fika! Nu känner jag hur ögonen börjar bli tunga men hjärnan är rastlös. Jag vill göra nåt, men vet inte vad. Petra ska iväg på möten om ett tag, jag kanske fara ut och cyklar en sväng. MEN först måste jag ju få slappa och roa mig lite.
 
Igår blev det i alla fall pizzabak på Gripen, det blev goott!! Och utan några som helst förväntningar på kvällen så blev den faktiskt väldigt bra. Vi skrattar, dansar, pratar en väldig massa skit och fnittrar lite igen. Jag har verkligen bra kompisar, ni lyfter mig och gör Norrköping till en väldigt levande plats att vara på. TACK.
 
Nu ska jag hänga med mina andra homies ett tag, de i Big Bang alltså.
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kändes väldigt bra att komma hem och mötas av ditt lilla brev, det värmde i både kropp och själ. Skönt att du trivs, det ät lite tomt hemma men det funkar när man vet att du har det bra. Vi ses snart igen, mor din

Svar: Menade varje ord! Puss, älskar dig mamma.
Nina

2012-09-02 @ 16:15:01

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0