Goomorgon gomorrrgon! *hyfsat förvirrade tankar en lördag*

Hej.
Sitter på jobbet. Funderar över varför min klocka inte ringde idag. Blir sur varje gång jag tänker på det. MEN jag hann ju hit i tid i alla fall. Men endå, visst förstår ni min irritation i alla fall?
Ja ja, nu sitter jag här, i min ensamhet, och äter frukost - eftersom jag inte hann göra det förut, och hoppas på att det inte kommer ringa några fler nu.
 
När jag inte sitter och lyssnar på alla i telefonen så skriver jag listor. Dels på mobilen, dels på små lappar. Jag har gjort listor på vad jag ska köpa på ÖoB, vad som ska inhandlas på ICA senare idag, vad jag ska ha med mig hemifrån och vilket tåg jag ska ta tillbaka till Norrpis. Jag har utifrån mitt list-skrivande kommit fram till tre saker:
 
1. Jag har för många listor och känner mig nu förvirrad av dem.
2. Att handla mat får jag göra senare, orkar inte släpa med det på tåget
3. Bestämt att 16.46-tåget ligger mig nämast hjärtat just nu.
 
Sen har jag också kommit fram till att jag ska baka muffins när jag kommer hem, och fortsätta på mitt Awkwardmaraton som jag påbörjade igår. Det var väl allt, over and out!
 
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0