Fick nåt konstigt ryck...

Ibland får man för sig så konstiga saker. Som till exempel att byta profilbild på facebook. Jag är inte riktigt bekväm med den händelsen, inte när just denna impuls infaller på mig.
 
Bytte till denna:
 
 
men ångrade mig fort och tog bort den, satt utan ansikte där ett tag. Pinsamt, på ansiktsboken liksom. Men när Petra kommenterade "Den svartvita bilden ser fett emo ut" kände jag att jag hade gjort rätt val. Efter denna lilla identiteskris bytte jag tillbaka till min gamla bild men jag vet inte rikigt om jag är nöjd.
 
Nu funderar jag istället på att ta denna:
(Min favoritbild på mig själv, som ni borde ha förstått vid det här laget)
 
en annan bubblare är denna bild:
 
MEN jag vet inte, får nog ta en liten funderare, suga lite på den här karamellen. Jag kanske återkommer i ämnet.
 

Kommentarer
Postat av: Acke Bromfalk

Istället för att hålla på med denna meningslösa sysselsättning,
så skulle jag vilja se en bild där ni har satt ihop ert nya köksbord,
med en rund duk på. Sätt igång slöfockar! Bär ut balkongbordet
och de två stolarna mot ett nytt och fräscht köksbord med
fyra matchande stolar. Snyggt med oranga stolsdynor av senaste snitt.
Kom ihåg, skruv och bricka på samma sida!

2012-09-11 @ 07:37:39
Postat av: Acke Bromfalk

Jag menar muttern och brickan på samma sida,
så klart!

Svar: Bordet var redan fixat och klart när det där inlägget skrevs. Vi hade till och med hunnit äta, så det var redan invigt. Och jag kom ihåg - bricka och mutter på SAMMA sida!
Nina

2012-09-11 @ 15:32:38

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0