tråk-tisdag

Förmiddagen var så jävla bra idag, att jag sen tvingades ut i världens sämsta väder bara på grund på av att jag själv hade varit klumpig kändes som att gå in i en vägg. En vägg av regn, och nedstämdhet. Efter det kändes allting bara tungt, tråkigt och mörkt.

MEN sen gick jag och P till gymmet. Vi slog och sparkade på varandra och hel plötsligt går vi skrattande genom regnet på väg till spårvagnen. Blodet pumpades runt ordentligt i lillkroppen min och endorfinerna steg mig åt huvudet, en lätt känsla.
Nu ligger vi utslängda i soffan och kollar Harry P, tänk så fort det kan svänga ibland. Tråk-tisdagen var inte så tråkig after all.


Kommentarer
Postat av: Pieu pieu

Tråk-tisdag blev ganska bra ja, only in your company <3

Svar: hihih men äsch då! ;) <3
Nina

2012-11-28 @ 01:03:57
URL: http://aggskal.blogg.se

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0