HOKUS-POKUS-NINA är i farten igen.

På grund av dåligt väder och ändrade planer så sitter jag fortfarande hemma. Skulle ha begett mig till skolan och blivit tvingad att springa runt i stan med en flåsandes ung man i hälarna egentligen, men det regnar.
Nu sitter jag i soffan, med stickningen bredvid mig och tända ljus framför mig.
 
Passade på att läsa igenom ELLE en gång till när jag åt frukost, och kom till min fasa på att jag helt glömt bort att läsa mitt horoskop, hur fan kom det sig?!?! Det är ju det som är höjdpunkten (typ i alla fall).
 
Men, så här lyder det i alla fall:
December handlar till stor del om att våga se sig själv och våga gå över gränser. I början jan du drabbas av tvivel på dig själv och in förmåga att prestera. En vän hjälper dig att se möjligheter istället för problem. Du gör av med för mycket pengar, men prioriterar ändå julen; allt från julbord till klappar. Det verkar finnas en del oroligheter under julhelgen. Gamla minnen väcks till liv och risken är stor för ett familjegräl. Nyår blir lugnt med fokus på god mat.
 

Det är så mycket som stämmer!
 
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0