Dåligt med uppdateringar?

SVAR: ja.

jag ber om ursäkt. Det är dåligt gjort. Det är kommenterat av er.
Hur har ni det? Vad har hänt sen sist?
Jag har varit hemma en sväng i helgen. Drog med mig Emma och satte oss på tåget hem till ett hem som luktade nybakat. Vi bidrog också med en del goda dofter. Mormors pepparkakor, och jag gjorde en mjuk pepparkaka som jag sen fick med mig hem till Bäckis. Så om ni är sugna på en bit god, saftig och ljuvlig (julig) mjuk kaka så vet ni vart ni ska bege er!
 
MENKOMRÅ!

Annars har helgen varit lugn, morgonens underbara timmar av sömn var priceless - var så skönt att få sova hur länge jag ville, och att vakna pigg.
För er som kanske inte har hängt med i krokarna riktigt så tänker jag berätta att jag och P ska lämna Bäckis. Nästa helg flyttar vi in till stan & två ska bli tre. Ingen är havande. Men Therese blir det nya tillskottet i Lilla Kollektivet 2.0 på Knugis. Då kommer ni väl och hälsar på? Inflyttningsfest? SÅ idag har fem flyttkartonger packats. Porslinet i köket är borta, förutom en tallrik, ett glas, en skål och en kaffekopp. Men än är det mycket kvar att göra.
Jag vill bara flytta NUUUU!

Ikväll har vi tagit vara på den sista söndagen på Bäckis. Lagat mat, kollat på Harry P, ätit glass i stora lass och lyssnat på sjukt dålig musik.
Kan verkligen inte klaga!

Kommentarer
Postat av: emma

två ska bli tre utan havandeskap. ska ni inte skaffa vovve också? jag kan kallas brutus?

Svar: vovve vovve vovve. om jag vill, att jag vill, Brutus och Börje - två väldigt bra namn.
Nina

2012-11-27 @ 12:21:53

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0