om ändå...

Ibland önskar jag faktiskt att jag var en klännings-tjej. Att någon gång skulle byta ut jenasen, jens detta älskvärda material, det finns egentligen inget bättre men det finns egentligen inget sämre. Det blir varmt. Men det är ju så snyggt!
Jag skulle vilja vara en sån där som bara slänger på sig en klänning, känner sig otroligt bekväm och ser gudomligt snygg ut i dem. Men jag är inte sån. Ibland kanske jag är jättesöt och snygg i klänning, ibland känner jag mig bekväm, men inte alltid.









alla klänningar kommer från nelly. Det är blandade prisklasser och märken. 249 - 4995. Nelly - Whyred - BOSS Orange.

Kommentarer
Postat av: Madzen

åååh vad mkt fint!

2012-05-23 @ 23:12:06

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0