Halleluja

Äntligen, äntligen är det måndag igen!!
Visst känns det braaa?

Nja, men det år fint väder, skönt med ny vecka (för det innebär att det bara är två veckor kvar i Norrköping) och jag ska snart ha seminarium på en av de sista skolsakerna. Vi ska gå igenom och ge feedback på varandras informationsgrafiker.

Det är känns ganska galet just nu. Det har gått så fort, och snart är allting klart för just det här läsåret. Två veckor - denna och nästa vecka. Det kommer bli tomt i mitt hjärta och jag kommer sakna kamraterna här, men det ska bli skönt med ledighet.

Nu sitter jag och nyser i köket, läser Elle och dricker te. Men måste sticka snart så dags att borsta tänderna!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Håller du på och blir förkyd? Du sitter och nyser skriver du!!!

2012-05-14 @ 14:24:44
Postat av: Nina

Det känns inte så, men jag nyser ändå!

2012-05-14 @ 17:14:57
URL: http://sweetlemony.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0