eftermiddagen delux.

På lunchen idag kände jag att det verkligen var dags att ta sig ut.
Att sitta i ett grupprum när solen är framme och retas är ju som sagt inte så roligt. Jag ångrade mig när jag gick ut och intog min matlåda i några kamraters sällskap, för då slog det mig - jag kommer inte vilja gå in igen. Men fan, det var bara att ta sig i kragen och tänka på att gruppen skulle sms- facebook- och twitterbomba mig om jag inte kom i tid, plus att jag skulle vara tvungen att bjuda på förseningsfika. Det ville jag inte skulle hända.

MEN! Efter några timmar kände vi oss klara för dagen, då tog jag Michaela i handen och mötte upp Petra, vår plan var att gå och kidnappa Therese för att gå och ta en glass. Vi lyckades. Det blev glass. Mohaha! Det var gott, och trevligt.
Nu har jag suttit på balkongen en stund, middagen har intagits framför datorn och nu fingrara jag på ett reflektions PM. Den här veckan har gått fort, och det känns verkligen. Det har hänt en hel del, och det känns det med.


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0